RUTES MATEMÀTIQUES A LA VALLDIGNA.

Alumnes de l´Institut participen al llarg del mes d´octubre en RUTES MATEMÀTIQUES A LA VALLDIGNA.
Estudien Matemàtiques Aplicades pels carrers de la Valldigna.
L'experiència ha estat molt positiva per tot l'alumnat:


“Aquesta RUTA m’ha agradat molt ja que hem aprés, hem repassat matemàtiques i ens hem divertit. És una activitat entretinguda i curiosa, una forma diferent d’aprendre matemàtiques a l’aire lliure”.
“La RUTA m’ha agradat molt, és molt interessant aprendre que hi han matemàtiques en el nostre poble. Pensava que el càlcul seria difícil però m’ho vaig passar super bé i el temps se me va passar molt ràpid. Va ser divertit, ja que aprenem a treballar en equip i no és la rutina de sempre”.

“Ha segut una activitat mot interessant, ja que hem fet i hem aprés matemàtiques d’una forma divertida, diferent i fora de lo comú i a més, hem eixit del centre. Així també fomentem el treball en equip amb els companys. M’agradaria repetir-la”.
“M’ha paregut interessant perquè em va recordar les figures geomètriques i altres coses. Varem recórrer llocs i carrers de Tavernes. És molt fascinant el món de les Matemátiques. Vore el món des d’un punt de vista matemàtic és una oportunitat d’experimentar, de conèixer un poble d’una manera especial, s’apren molt”.


“La RUTA MATEMÀTICA ha estat molt divertida perquè ho hem passat molt bé i hem après un poc més. Fer esta ruta ens ha fet aprendre que els carrers estan plens de signes matemàtics i, a més, hem conegut història del poble que no tots coneixíem. És recomanable aquesta ruta per a altres anys i fer-ne més com eixir també per Simat i Benifairó”.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PREMIS DIBUIXANT PER LA IGUALTAT

Vicent Chover guanya les I Olimpíades lingüístiques

Celebrem la pasqua a l'aula UEECO