LLIGUEM TUTORIES
Ja ha aplegat l’hora de fer l’activitat conjunta al programa Lliguem Tutories de 1er i 3er d’ESO.
El dimarts i dijous férem una activitat de guia amb ulls bendats i identificació d’objectes .
Gràcies a la col·laboració de tot l’equip CIC vam arreplegar objectes al llarg de 2 setmanes i classificar en 8 caixes diferents. Per cada sessió les caixes les ubicarem formant un cercle al pati central de l’institut.
Després cada parella d’alumnes va triar a una persona perquè es tapara els ulls mentre l’altre feia de guia i havia de guiar-lo de caixa en caixa. L’invident havia d’agafar un objecte de cada caixa i endevinar el que era, un cop fet passava a l’altra caixa i així successivament. En finalitzar els rols es canviaren.
El joc ha permés reforçar els vincles entre l’alumnat, treballar els aspectes de manipulació i d’orientació i ficar-se en la pell d’una persona invident per una estona.
El dimarts i dijous férem una activitat de guia amb ulls bendats i identificació d’objectes .
Gràcies a la col·laboració de tot l’equip CIC vam arreplegar objectes al llarg de 2 setmanes i classificar en 8 caixes diferents. Per cada sessió les caixes les ubicarem formant un cercle al pati central de l’institut.
Després cada parella d’alumnes va triar a una persona perquè es tapara els ulls mentre l’altre feia de guia i havia de guiar-lo de caixa en caixa. L’invident havia d’agafar un objecte de cada caixa i endevinar el que era, un cop fet passava a l’altra caixa i així successivament. En finalitzar els rols es canviaren.
El joc ha permés reforçar els vincles entre l’alumnat, treballar els aspectes de manipulació i d’orientació i ficar-se en la pell d’una persona invident per una estona.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada