Inoblidable viatge a Anglaterra dels alumnes de tercer

Hola a tots i a totes!

Ací vos deixem algunes fotos del viatge a Anglaterra dels alumnes de 3er d’ESO. El passat 11 de febrer vam viatjar a Whitstable (Anglaterra)! Va ser un dia molt emocionant, ja que per a molts de nosaltres era la primera vegada que pujàvem en avió. Al principi estàvem molt nerviosos, però l’experiència va ser molt satisfactòria i ens ho passarem molt bé. A més a més, abans d’aplegar a l’aeroport ens ho passarem d’allò més bé cantant a l’autobús.
El primer dia va ser un dia llarg però quan vam aplegar al castell de Whitstable ens van arreplegar les famílies que ens anaven a acollir durant tota la setmana a les seues cases. L’endemà ens vam alçar i vam anar al punt d’encontre per tal de conèixer a les nostres professores angleses. Ens van dividir en grups i cada grup tenia un professor o professora.
Vam fer classes d’anglés cada mati excepte diumenge i dilluns, que vam tindre tot el dia per a visitar llocs en Canterbury i Londres. Però encara que teníem classes pel mati, totes les vesprades fèiem alguna activitat:
  1. La primera vesprada vam visitar Whitstable i ens van explicar moltes curiositats sobre la població. A la majoria de nosaltres el que més ens va agradar era la platja i les seues casetes de colors.
  2. El dia 13 de vesprada (dijous), vam viatjar en tren per a anar a visitar la catedral de Rochester. Allí ens van fer explicacions sobre la importància de la catedral i després vam tenir temps lliure per a descobrir per nosaltres mateixa la ciutat, que és molt bonica i té també un castell preciós.
  3. El divendres de vesprada ens vam quedar a Whitstable i vam jugar dos partides seguides a la bolera. Ens ho vam passar genial i ens vam cansar molt.
  4. El dissabte de vesprada vam anar a Chatham, per tal de visitar el famós i conegut museu naval del període Tudor. Chatham és una ciutat anglesa coneguda perquè es va desenvolupar al voltant d’un port naval molt important. Chatham es troba en el comptat de Kent al sud-est de Londres. El que més ens va agradar d’eixe dia va ser que vam entrar dins d’un submarí real i semblava que estàvem dins de l’escena d’una pel·lícula.
  5. El diumenge va ser un dia molt esperat per a nosaltres ... ja que anàvem a passar TOT el dia a Canterbury! Aquesta és una ciutat molt coneguda per la seua catedral, ja que és considerada patrimoni de la humanitat i el principal centre religiós del Regne Unit. Va ser un dia increïble, ja que la ciutat és encantadora i vam tenir molt de temps lliure per a poder-la disfrutar en tranquil·litat i fer moltes compres.
  6. i.... el dilluns va ser l’últim dia però el més esperat!!! Ja que vam anar a LONDRES! Ens vam transportar en tren i tan sols aplegar a l’estació Victoria ja ens vam quedar molt sorpresos per la seua immensitat. Sentíem una il·lusió inexplicable per estar en una de les ciutats més importants del món. Tot allò que veiem ens pareixia increïble i l’oratge eixe dia era molt bo també. Vam fer una visita a diversos punts importants de Londres, com el “Big Ben”, “l’abadia de Westminster”, Buckingham Palace”, “St. James Park” etc. I també vam tenir molt de temps lliure per tal de fer compres a la capital. Va ser un dia magnífic i inoblidable!!
Esperem que vos haja agradat aquesta publicació però açò és tan sols un resum del que va suposar el viatge per a nosaltres. Sens dubte ha sigut un viatge que recordarem sempre en els nostres cors. Vam aprendre molts aspectes de la cultura anglesa, vam conèixer a persones meravelloses que ens van tenir a les seues cases tota la setmana, vam posar l’anglés en practica, vam visitar llocs inimaginables i vam passar uns moments com a companys molt divertits.

(Atentament, les vostres professores Yolanda i Sílvia).

Entrades populars d'aquest blog

PREMIS DIBUIXANT PER LA IGUALTAT

Vicent Chover guanya les I Olimpíades lingüístiques

Celebrem la pasqua a l'aula UEECO