Metodologies actives en temps de COVID
Experiències lúdiques com aquesta fan que el procés d'ensenyament i aprenentatge resulte molt més motivador, ja que els i les alumnes van haver de resoldre diferents enigmes, analitzar codis QR, intentar obrir caixes màgiques, etc. Com a docents, és un plaer observar als nostres alumnes veure com prenen la iniciativa, plantegen les seues hipòtesis i intenten executar-les per tal de fer, per exemple, un esquema, d'una manera totalment original, genuïna i creativa.
A més a més, ens va acompanyar Sophia, la nostra auxiliar de conversa d'anglés i ens va servir també per tal de millorar la competència comunicativa: durant les distintes activitats, els alumnes van fer repeticions, intercanviaren idees i intentaren estructurar un discurs en la llengua anglesa.
A través d’aquesta activitat vam aconseguir que aprengueren manipulant, descobrint i practicant les tres llengües simultàniament, tot açò fent servir fórmules metodològiques per tal de seguir fomentant el treball en equip i la creativitat.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada