El dijous vam finalitzar les tutories lligades de 1r i 3r d'ESO amb una activitat grupal, avaluació del programa i lliurament de diplomes . Fins al cura 22-23.
Durant la primera setmana de desembre, el nostre centre educatiu ha dut a terme la campanya Flors Solidàries, organitzada pel departament de Religió, amb la col·laboració dels alumnes de 1r, 2n i 3r de l'ESO. Amb el lema "Si has de regalar una flor, que siga solidària", hem recaptat fons per a fer costat a la ONG Càritas de Tavernes de la Valldigna en la seua labor d'ajuda als damnificats per la DANA a València. Gràcies a la generositat de la comunitat educativa i de les famílies que participar adquirint més de 150 plantes, podem dir que la campanya ha sigut tot un èxit. El 10 de desembre realitzàrem el lliurament oficial del donatiu als representants de Càritas de Tavernes, els qui es van desplaçar fins al nostre centre per a rebre'l de mans de l'equip directiu. Este gest solidari no sols demostra el compromís de la nostra comunitat, sinó també l'impacte positiu que podem generar quan treballem junts per una causa justa. Gràcies a tots per col·laborar ...
L'alumnat de 1r i 2n d'ESO de l'IES ha pogut gaudir d'aquest projecte (dintre del PEAFs i com a centre CEPAFE) que fomenta la pràctica d'activitat física, l'ús de la bicicleta com a model de mobilitat sostenible i la millora d'hàbits saludables i educació en valors. Les activitats que s'han realitzat han sigut de caràcter teòric-pràctic on l'alumnat ha après i s'ha familiaritzat amb la bicicleta. Segueix-nos en Instagram @aulaciclista
Este dilluns i dimarts hem pogut disfrutar d'una inoblidable visita a PortAventura. Ha estat una experiència verdaderament enriquidora i memorable per a tots els participants. S’ha tractat d’una sortida inclusiva, on la diversitat i la col·laboració han sigut els grans protagonistes, permetent que cada alumne gaudira al màxim d’un dia ple d’emocions i aprenentatges. Per als alumnes de la UECO, aquestes jornades han suposat una oportunitat perfecta per a treballar la seua autonomia en àmbits tant quotidians com lúdics. Han demostrat un gran compromís, responsabilitat i entusiasme, gaudint de cada moment i aprenent a desenvolupar-se en un entorn diferent de l’habitual. A més, han tingut l’oportunitat de compartir temps d’oci amb els seus companys i companyes, enfortint vincles i promovent la inclusió social en un ambient divertit i segur. D’ altra banda, els i les alumnes de 2n de l’ESO han pogut experimentar l’alegria i satisfacció de compartir una jornada amb els...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada